Xergi indfører 24 timers biogas hotline

Biogasanlæg skal køre døgnet rundt alle årets dage for at levere den højest mulige gasproduktion. Derfor tilbyder Xergi nu kunderne mulighed for at få 24 timers hotline service 365 dage om året.

Hvis en pumpe ikke kører, som den skal, eller en sensor svigter, så er der brug for at løse problemet hurtigst muligt. Også hvis det er fredag aften eller søndag morgen.

 
Derfor tilbyder Xergi nu en 24-timers hotline service, så biogas-kunderne kan ringe og få hjælp til at få løst deres problemer med det samme.
 
Når Xergi bygger et biogasanlæg, etableres der en online forbindelse, som gør det muligt for ingeniørerne på hovedkontoret i Danmark at følge driften helt ud i de enkelte, pumper, ventiler og sensorer på anlægget.
 
”Med udgangspunkt i de informationer vi får i biogasanlæggets overvågnings- og styringssystemer, kan vi vejlede personalet på biogasanlægget i at løse problemerne. Det kan eventuelt ske i samspil med nogle ændringer, som vi kan foretage i styringen af anlægget,” forklarer Karsten Klit, after sales manager i Xergi.  
 
Xergis erfaring er, at med den rette vejledning kan biogasanlæggenes driftspersonale løse langt de fleste problemer selv. Dermed kan Xergis medarbejdere og kundens driftspersonale hjælpe hinanden med at sikre, at biogasanlægget kører bedst muligt.
 
”Kunderne har efterspurgt en 24 timers support, og vi vil naturligvis gerne levere en ydelse, som kunderne ønsker. Men herudover har vi også selv en interesse i at sikre, at de biogasanlæg, vi har leveret rundt omkring i verden, kører optimalt hele tiden,” konstaterer Karsten Klit.
 
Nummeret til den nye hotline er: 30 94 86 27
 
Denne hjemmeside bruger cookies.
Læs mere om vores cookie- og privatlivspolitik . Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre på siden.
Accepter